In Beverwijk op het “Wim Buchel” toernooi behaalde vier judoka’s van sportschool Salomons een ereplaats.
Het door het district N-H georganiseerde toernooi is een jaarlijks evenement voor judoka’s onder 13 jaar en onder 15 jaar.

In de klasse tot 15 jaar deed Jeffrey Jonk het bijzonder goed. Zijn eerste partij scoorde hij een yugo met een beenworp en maakte ippon door een verwurging.
De volgende drie wist hij te winnen met slim en sterk judo
In de finale trof hij de beste judoka in de klasse tot 46 kg. en werd verslagen met ippon.
Om tweede te worden moet je in dit systeem nog winnen van de beste uit e herkansing. Behalve als je al van deze judoka had gewonnen. Door de winst in de eerste partijwas deze partij niet meer nodig en was de tweede plaats een feit.
Dominique Benjamins eindigde als tweede bij de meisjes onder 13 jaar in de categorie tot 40 kg. In haar poel van 5 meisejes verloor zij 1 partij in een houdgreep van de latere kampioen en wist zij de andere drie tegenstander met prima judo te verslaan.

Mees Botschuiver en Mark van Dorp behaalden een verdiende derde plaats tot 13 jaar. Beide zijn jongestejaars en haalden het onderste uit de kan in de klasse tot 50 en boven 50 kg.
Really nice style and wonderful content, nothing else we require :D.
Hello there! Would you mind if I share your blog with my facebook group? There’s a lot of folks that I think would really appreciate your content. Please let me know. Cheers
I’m just commenting to make you understand of the useful encounter my friend’s daughter had studying your web page. She noticed too many things, most notably what it’s like to possess an awesome giving heart to get other people with no trouble have an understanding of chosen advanced topics. You really surpassed our own expectations. I appreciate you for delivering such essential, trusted, revealing and as well as unique tips about the topic to Sandra.